Siz qanday tizimni ma'qul deb o'ylaysiz??
|
|
DilyaD |
Sana: Chorshanba, 09.05.2007, 23:07 | Mulohaza # 1 |
yettinchi daraja
Guruh: Moderatorlar
Mulohaza: 261
Status: Offline |
Man masalan internet tizimiga "za" man! a chunki hamma tomonlama oson, nu tol'ko tezlik kamlik qiladi, judayam....
Желаю удачи!!! |
|
| |
DilyaD |
Sana: Payshanba, 10.05.2007, 10:07 | Mulohaza # 2 |
yettinchi daraja
Guruh: Moderatorlar
Mulohaza: 261
Status: Offline |
Yana qo'shib qo'yiy, talabani majburlab o'zi yoqtirmagan fanga kiritish qat'iyuan man etilsin! U baribir o'sha fanni eplolmaydi o'qishni! bu albatta bizani talabalarning ba'zilariga umuman tog'ri kelmaydi,chunki ularqo'yib bersa biror fanga kirishmaydi... GAPIM HAQ! aaaaaaaa
Желаю удачи!!! |
|
| |
sarus |
Sana: Payshanba, 10.05.2007, 20:18 | Mulohaza # 3 |
oltinchi daraja
Guruh: A'zo
Mulohaza: 154
Status: Offline |
Menga qolsa talaba mazza qilib yursayu, osongina diplomga ega bo'lsa... O'qish nimaga kerak?! Men uch yil o'qib shuni bildimki, darslarda qatnashishning ahamiyati yo'q (baribir mavzular imtihondan keyin esdan chiqib ketarkan), jamoatchilik ishlarida faol qatnashish, domlalar nima desa shuni qilish, darslarda uxlab bo'lsayam qatnashish uni ishlarini har doim besh qiladi. Haqiqiy ma'nodagi bilim hech kimga kerak emas(agar xohlasangiz o'zingizdan boshqa)! Bir kuni peshonamiz toshga urilguncha ahvol shunaqa bo'ladi. Gapimga kirmasangiz chet elga chiqishni orzuyam qilmang! |
|
| |
sarus |
Sana: Shanba, 12.05.2007, 21:06 | Mulohaza # 4 |
oltinchi daraja
Guruh: A'zo
Mulohaza: 154
Status: Offline |
Meni tushunmabsiz... |
|
| |
AZiza |
Sana: Shanba, 19.05.2007, 11:13 | Mulohaza # 5 |
oltinchi daraja
Guruh: Moderatorlar
Mulohaza: 172
Status: Offline |
Ha, mening orzuimdagi o'qitish tizimida yana bir jihati: Fizkul'tura darsi har kuni qo'yilishi kerak! Shu kunlarda yugurishni ham eplolmay qolyapman:)
Yashangiz, yonib yashang! |
|
| |
DilyaD |
Sana: Shanba, 19.05.2007, 23:44 | Mulohaza # 6 |
yettinchi daraja
Guruh: Moderatorlar
Mulohaza: 261
Status: Offline |
A Rossiyada qonun chiqdi, ya'ni o'quvchilar 11 yil o'qishadi... bizda esa yaqinda teskarisi bo'ldi...
Желаю удачи!!! |
|
| |
sarus |
Sana: Yakshanba, 20.05.2007, 20:49 | Mulohaza # 7 |
oltinchi daraja
Guruh: A'zo
Mulohaza: 154
Status: Offline |
Zato bir yil o'qib yo bilimli yo kasb hunarli bo'ladi |
|
| |
Malvina |
Sana: Shanba, 02.06.2007, 12:25 | Mulohaza # 8 |
uchunchi daraja
Guruh: A'zo
Mulohaza: 78
Status: Offline |
o'qituvchilarni saviyasi oshsin, talablariyam o'zgarsin. kandidat bo'lmagan odam darsga kiritilmasin. domlala o'zini kotta truturmasin, dekanatam. talabala orasida demokratiyani rivojlanitirish kere umuman, gapirsa gap ko'p. umuman man fakultetimizda 2 ta narsani hohlardim. birinchisi haqiqat, ikkinchisi erkinlik
Oh, Pinokkio, Pinokkio! |
|
| |
Malvina |
Sana: Seshanba, 19.06.2007, 13:20 | Mulohaza # 9 |
uchunchi daraja
Guruh: A'zo
Mulohaza: 78
Status: Offline |
samarali ta'lim uchun fakultetta ko'p narsani joriy etish k-k. shu bilan birga yo'qotishi k-k bo'lgan omillar ham talaygina. 1 tasini misol qilib keltiraman; 1. ijodiy imtihon. kirish imtihonida test b-n kifoyalanish k-k. ijodiy adolat b-n qilinmagandan k-n nima keragi bor? 2. byudjet. faqat kontrakt bo'lsin. saralash adolatli bo'lmagandan keyin nima keragi bor?
Oh, Pinokkio, Pinokkio! |
|
| |
sarus |
Sana: Chorshanba, 20.06.2007, 15:33 | Mulohaza # 10 |
oltinchi daraja
Guruh: A'zo
Mulohaza: 154
Status: Offline |
Quote (Malvina) ijodiy imtihon. kirish imtihonida test b-n kifoyalanish k-k. ijodiy adolat b-n qilinmagandan k-n nima keragi bor? Testda adolat bor deb o'ylaysizmi? |
|
| |
Malvina |
Sana: Juma, 22.06.2007, 09:37 | Mulohaza # 11 |
uchunchi daraja
Guruh: A'zo
Mulohaza: 78
Status: Offline |
endi testta domlalani cho'ntagi ijodiy darajasida qappaymiydi
Oh, Pinokkio, Pinokkio! |
|
| |
DilyaD |
Sana: Dushanba, 16.07.2007, 20:52 | Mulohaza # 12 |
yettinchi daraja
Guruh: Moderatorlar
Mulohaza: 261
Status: Offline |
Eh, eh, yozishgan: Kelajak yoshlar qo'lida, a yoshladan boshqalar ham bor deb o'ylashdimi yo? Testga kelsak, ham yaxshi ham unchalikmas...
Желаю удачи!!! |
|
| |
Olimjon |
Sana: Seshanba, 17.07.2007, 06:25 | Mulohaza # 13 |
birinchi daraja
Guruh: A'zo
Mulohaza: 7
Status: Offline |
Koreyada eshitganim bo'yicha talaba dars jadvalini o'zi tuzadi. Ya'ni qaysi fanni qaysi soatga joylashtirish uning ixtiyorida. Xohlasa bir haftalik fanlarini qalashtirib ikki kunga taxlab chiqadi. Xohlasa jismoniy tarbiyaning har xil turlari bilan dars jadvalini to'ldiradi. Oxirida esa mana shu o'qigan fanlari bo'yicha diplom oladi. Bizda ham dars jadvali talaba ixtiyoriga berilsa (amalga oshmas orzu bo'lsa ham) yaxshi bo'lardi. |
|
| |
Saidnosir |
Sana: Juma, 10.08.2007, 15:22 | Mulohaza # 14 |
o'ninchi daraja
Guruh: A'zo
Mulohaza: 96
Status: Offline |
Baribir yaponlarni ta'lim tizimiga, aniqrog'i talabalariga "besh" ketaman.Universitetga kirish va undan haydalib ketmaslik uchun hayot-mamot uchun kurashganday kurashadilar, bir qadam ham chekinmaydilar.Barcha talabalar bir-birlaridan o'zishni hohlaydilar(lekin bir-birlarini sindirish hisobiga emas!). Aynan shu sababli ham 2-jahon urushida vayron bo'lgan, yer bilan yakson bo'lgan Yaponiya bugun dunyoning kuchli "sakkiztalik" davlatlaridan biri hisoblanadi.
hayot unda mamot unda tutashgan |
|
| |
Gulom |
Sana: Seshanba, 12.05.2009, 15:55 | Mulohaza # 15 |
birinchi daraja
Guruh: Foydalanuvchi
Mulohaza: 7
Status: Offline |
[/code]Quote (sarus) Menga qolsa talaba mazza qilib yursayu, osongina diplomga ega bo'lsa... O'qish nimaga kerak?! Men uch yil o'qib shuni bildimki, darslarda qatnashishning ahamiyati yo'q (baribir mavzular imtihondan keyin esdan chiqib ketarkan), jamoatchilik ishlarida faol qatnashish, domlalar nima desa shuni qilish, darslarda uxlab bo'lsayam qatnashish uni ishlarini har doim besh qiladi. Haqiqiy ma'nodagi bilim hech kimga kerak emas(agar xohlasangiz o'zingizdan boshqa)! Bir kuni peshonamiz toshga urilguncha ahvol shunaqa bo'ladi. Gapimga kirmasangiz chet elga chiqishni orzuyam qilmang! Man ham shu usul tarafdoriman!! Yakuniy nazorat uchun kamida 75% qo'yish kere. Talaba hohlasa darsga kesin hohlamasa yo'q. Imtihonini topshirolsa omadini bersin, topshiromasa olgan bahosini shartta qo'yish kere. Qayta topshirish, otrobotka xech qanaqa boshqa imkoniyat berish kerak emas. Olgan bahosi to'g'ridan to'g'ri vedmostga ham DIPLOMga qo'yilishi kerak. Chet elga chiqarish masalasiga kelsak talabadan ko'ra domlalarni chet elga chiqarish Ta'lim tizimiga ko'proq madad bo'lardi. Lekin domlalarimiz chet tilini yaxshi bilishmagani uchun bu narsa ham tuzuro yordam bermasa kere digan shubha bor. Nimda didiz??? Добавлено (12.05.2009, 15:52) --------------------------------------------- Quote (Malvina) endi testta domlalani cho'ntagi ijodiy darajasida qappaymiydi Toki domlalarga bir oilani boqishga yetarli darajada ish haqi to'lanmas ekan xech qanday narsa ularni to'xtatib qololmaydi!!!! Добавлено (12.05.2009, 15:55) --------------------------------------------- Quote (Saidnosir) Baribir yaponlarni ta'lim tizimiga, aniqrog'i talabalariga "besh" ketaman.Universitetga kirish va undan haydalib ketmaslik uchun hayot-mamot uchun kurashganday kurashadilar, bir qadam ham chekinmaydilar.Barcha talabalar bir-birlaridan o'zishni hohlaydilar(lekin bir-birlarini sindirish hisobiga emas!). Aynan shu sababli ham 2-jahon urushida vayron bo'lgan, yer bilan yakson bo'lgan Yaponiya bugun dunyoning kuchli "sakkiztalik" davlatlaridan biri hisoblanadi. Avvalom bor bunaqa javob uchun uzrku Lekin usha yaponlarni toshkentga opkelib qo'yvorsez PAYSHANBADA OSH yegandan keyin darsi ham o'qishi ham esidan chiqib ketadi.
Muohazni tahrir qilgan: Gulom - Chorshanba, 13.05.2009, 08:11 |
|
| |